Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2011 20:09 - В българския речник все още ли присъства думата „родолюбие“?
Автор: ppenchev Категория: Други   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
4



 Останаха ли хора в страната ни, които да носят в себе си пламъка на родолюбието? Този въпрос бе провокиран в мен, когато вчера случайно попаднах на един клип в YouTube. Клипът е изпълнен с кадри от красотата на България, но песента към видеото успя да ме развълнува още повече... Обичаме ли все още родината си? Бихме ли жертвали работата в чужбина, за да се върнем в страната си? Кое ще надделее - материалните облаги на Запада или сиромашката душа на корените...? След като прочетох и коментарите към видеото повярвах! Повярвах, че има все още Българи обичащи страната си, но точно тези хора са в чужбина и както става винаги оценява се нещо, едва тогава, когато се изгуби... Аз не бих искал да изгубя родината си, за да я обикна! Аз вярвам в нейния дух и нейния просперитет. Казвам го като млад човек, който има пред себе си хиляди възможности да напусне родината, но не го прави, защото вярва в нея! Колко дълго ще трае тази надежда, времето ще покаже....

това е клипът, който провокира всичко това:
http://www.youtube.com/watch?v=Mn084MJw1mI



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ppenchev
Категория: Хоби
Прочетен: 15258
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930